Představení Triton IT

TRITON IT patří na poli IT a digitálního marketingu mezi zavedené společnosti. Naše kompetence sahají od konfigurace a provozu hardwarových řešení, přes tvorbu softwarových aplikací a webových stránek, po kompletní nastavení analytiky a správu jednotlivých marketingových kanálů. Pro naše klienty fungujeme jako zajišťovatel kompletních služeb na klíč i jako dodavatel dílčích řešení.

TRITON IT v roce 2014 založili Michal Rost, Marek Rost a Petr Čeněk.

Internetové stránky jsem vytvářel od svých 13 let. Postupem času jsem si uvědomil, že pouhá existence stránek k vybudování publika nestačí. Absolvoval jsem školení SEO, PPC a získaval zkušenosti praxí. Potom, co jsme s Markem pomohli s prezentací několika známým, zjistil jsem, že tato činnost mne naplňuje nejvíce. Opustil jsem práci C++ vývojáře / analytika v biomedicínské firmě, pověsil na hřebík doktoranturu na FJFI ČVUT a založili jsme s Markem a Petrem TRITON IT.

Od malička jsem se zabýval programováním a robotikou od základů až po návrh a programování mikrokontrolerů. Michalovi jsem pomáhal s tvorbou grafiky a zajišťoval běh webů pro nás i naše známé. Zkušenosti s administrací webů a nastavením analytiky jsem se rozhodl zúročit, když jsme společně založili TRITON IT. Od malých zakázek jsme se postupně propracovali k větším výzvám. Dnes v TRITON IT vedu vývojový tým.

Poté, co mi Michal s Markem vytvořili web, požádali mě, zda bych jim pomohl založit firmu a vložil do ní své letité zkušenosti s podnikáním a řízením společností. Založili jsme TRITON IT. Dnes již rozvíjíme i další společné projekty.

V letech 2015 až 2017 jsme pro naše klienty vytvořili desítky webových stránek. Spravovali jsme PPC kampaně s měsíčními rozpočty v řádech stovek tisíc. Důvěru nám svěřili majitelé eshopů i kamenné obchody pro online podporu místa prodeje. Pracovali jsme zejména pro eshopy a firmy z oblastí zdraví, módy, vybavení domácnosti a stavebních úprav interiérů.

Roky 2018 až 2019 pro nás byly přelomové. Od spokojených klientů jsme získali doporučení a začali jsme být úspěšní v presalesu u větších podniků. Ve skladbě našich klientů začal hrát významější roli segment B2B. A to díky našim analýzám, které jsme tvořili v rámci naší sesterské společnosti WebMedea services, založené v roce 2016. Majitele a ředitele výrobních společností zaujal náš způsob uvažování, rešili jsme s nimi marketingové strategie. V oblasti B2C jsme se rozšiřovali o nové klienty a to zejména v oblasti sportu a gastronomie. Na konci roku 2019 jsme do konce dotáhli několik příběhů, které jsme před lety započali. Obvzláště pyšní jsme na náš příběh růstu se společností Planet A.

Covidové roky 2020 a 2021 se u nás nesly ve znamení většího příklonu k IT a vývoji softwaru – oborům, z nichž jsme původně vzešli. Klienti si začali všímat našeho přesahu v IT a schopností řešit jejich technické výzvy. Díky technologiím a spolupráci s B2B segmentem se nám dařilo udržet růst i když covidová opatření zlikvidovala nebo dočasně vypla téměř všechny naše klienty z oboru sportu, cestování a gastronomie. V rámci marketingu s eshopy jsme řešili taktiky jak se bránit tomu, aby jim všechny příležitosti nevyluxovali velcí hráči. Vstoupili jsme do společnosti MISURA, kde jsme získali zodpovědnost za IT a marketing. S očekáváním budoucí krize v ecommerce jsme po celý rok 2021 investovali do budování značky, organického dosahu a lokalizace pro sousední trhy.

V roce 2022 jsme pokračovali v růstu. Naším pilířem byly nejen kampaně pro velké firmy, například STILL, PREFA ALUMINIUMPRODUKTE, RI OKNA, PRESBETON, ale také investice do nových webů, informačních systémů a IT infrastruktury. MISURA v celém roce rostla navzdory krizi v ecommerce. A to zejména díky expanzi do Maďarska a Polska. Příběh MISURA se líbil i v Komerční bance . Spravované rozpočty v účtech našich klientů dosáhly hodnot v řádu milionů.

V TRITON IT vnímáme svou práci jako službu našim klientům. Držíme se hesla „náš zákazník, náš pán“. Současně se však našim klientům snažíme být dobrými rádci a průvodci digitálním světem – upozornit je na příležitosti i hrozící rizika. Věříme, že konkurenční výhody lze dosáhnout nejen na úrovni samotné služby či produktu, ale rovněž díky přidané hodnotě v budované IT infrastruktuře i způsobu myšlení v marketingu.