Restrikce v online reklamě: Proč je organické vyhledávání důležité pro obory jako online casino

Online reklama je důležitou součástí marketingových strategií, která dokáže dostat značku do povědomí uživatelů a funguje jako jeden z hlavních náběrových kanálů. Existují ale obory, ve kterých je online reklama silně omezena nebo dokonce zakázána. V takovém případě se organické vyhledávání stává naprosto nezbytným pilířem marketingového mixu.

Takovým příkladem je i online casino, které provozuje náš klient Ariola pod názvem Casino vo Vrecku. Protože Google omezuje reklamy propagující casino a herní automaty, rozhodli jsme se vytvořit tématický blog, který bude atraktivní a zároveň bude podporovat povědomí o této značce. Ta funguje pod záštitou společnosti E-gaming, která na trhu působí již od roku 2005 a kromě České republiky a Slovenska je aktivní i na dalších světových trzích, jakými jsou Mexiko, Kuba, Rumunsko nebo třeba Kolumbie. Abychom obsahem oslovili co největší publikum, tak děláme rychlé analýzy klíčových slov.

Rychlé analýzy klíčových slov pro efektivní tvorbu blogu

Při tvorbě blogu se opíráme o analýzy klíčových slov. Sledujeme, o co mají lidé zájem ve spojení s online casiny, abychom psali články, které odpovídají jejich potřebám a zájmům. A právě díky analýze témat vhodných pro články jsme rozdělili články do následujících kategorií:

K analýze nejhledanějších klíčových slov využíváme i nástroj WebMedea, díky čemuž tvoříme obsah na základě dat a můžeme v reálném čase sledovat jednotlivé trendy v různých oborech.

Články na Casino vo vrecku
Obr. 1: Reference a profesionální fotografie vzniklých interiérů se staly ústředním bodem celého webu

Šíření obsahu přes sociální sítě

Abychom maximalizovali dosah obsahu, navazujeme na publikace v blogu příspěvky na sociálních sítích. Každý článek, který publikujeme na blogu, sdílíme na Facebooku a Instagramu a vodíme tak další lidi na web. Díky tomu, že se nespoléháme pouze na organické vyhledávání, ale zapojujeme do marketingového mixu další kanál, dokážeme oslovovat i další skupiny uživatelů a v průměru každý desátý návštěvník webu Casino vo vrecku přijde právě ze sociálních sítí.

Casino vo vrecku na Facebooku
Obr. 2: Na sociální síti Facebook po vypublikování článek vždy sdílíme, čímž ještě podporujeme návštěvnost blogu

Správa blogu

Pro blog Casino vo vrecku tvoříme obsah, ale také kompletně spravujeme celý blog. To zahrnuje nejen přidávání článků do předem připravených jednotných šablon, zajištění tématických fotografií a prolinkování všech článků a online her, ale také technickou správu, kompletní měření webu nebo správu SSL certifikátů.

Rostoucí křivka organické návštěvnosti Casino vo vrecku
Obr. 3: Rostoucí křivka impresí a prokliků z organického vyhledávání na web Casino vo vrecku

Díky tvorbě článků na základě analýzy klíčových slov jsme se dokázali vypořádat s regulací online reklamy pro online casina a organické vyhledávání se spolu se sociálními sítěmi stalo nejsilnějším náběrovým kanálem.

Chcete zvýšit organickou návštěvnost vašeho webu?