Jak jsme pro švýcarskou firmu LPP Group vytvořili mezinárodní poptávkový systém a produktový katalog

O společnosti

LPP Group byla založena ve Švýcarsku v roce 2013 s cílem vytvořit přístup na trh a distribuční síť pro laboratorní, pilotní a procesní zařízení ve východní Evropě.

Společnost se dále specializuje na prodej a servis veškerého laboratorního vybavení, od reaktorů a odstředivek, přes chromatografické, destilační a extrakční přístroje, až po testery, čištění vody, mrazící přístroje a čerpadla. Působí ve farmaceutickém, chemickém, petrochemickém, potravinářském a kosmetickém průmyslu, stejně tak jako v oblasti biologických věd, forenzní analýzy, materiálové vědy a životního prostředí.

Společnost LPP Group působí na 12 trzích v 17 jazycích. Právě proto potřebovala centralizované a jazykově efektivní řešení svých webových stránek.

Naše spolupráce

Původně si nás skrze doporučení objednala LPP Group na údržbu a správu již existujícího vícejazyčného webového katalogu produktů. Jako první jsme museli vyřešit problém v podobě absence zdrojového kódu, který se firmě, která web původně stavěla, podařilo ztratit. Kvůli tomu jsme nejprve museli postupně dekompilovat veškeré dll soubory a udělat dílčí úpravy. Díky tomu bylo LPP Group schopno dále fungovat a co je důležitější, aktualizovat své produktové a služební portfolio, které se neustále rozšiřovalo.

Na základě tohoto úspěšného kroku jsme dále pro klienta vytvořili komplexní systém centralizovaného portfolia, aktualizovaného pro každou zemi působení.

LPP Group si dále objednala kompletní přestavbu a aktualizaci systému na plně automatický a centralizovaný tak, aby sama měla snadný a intuitivní přístup k manipulaci se svým portfoliem pro konkrétní země a jazyky, přičemž servis, aktualizace a podpora systému od nás probíhá dodnes, stejně jako naše spolupráce na jeho rozšiřování s tím, jak klient nadále roste.

Současně s předáním nového systému jsme k jeho používání efektivně vyškolili manažery všech národních poboček. Školení probíhalo online, což dále podtrhuje benefit snadného ovládání komplexního systému.

Výsledkem je vznik velmi komplexního a zároveň snadno ovladatelného systému na klíč, jenž splňuje vysoké softwarové požadavky jako rychlost zobrazení stránek, rychlost dostupnosti obsahu z hlavního zdroje ve všech zemích, schopnost vrátit se kdykoliv k historickým úpravám, auditovatelnost, odolnost proti spamu a automatické přesměrování objednávek na pobočky dle geografické příslušnosti.

Potřebujete i vy vytvořit komplexní systém na klíč?