Tvorba obsahu

Proces vytváření různých forem obsahu pro digitální marketing. Zahrnuje textový, grafický, video a interaktivní obsah optimalizovaný pro cílovou skupinu a distribuční kanály.

Ikona Weby a obsahová strategie

Weby a obsahová strategie

Budujeme rychlé a přehledné weby doplněné promyšlenou obsahovou strategií, která osloví zákazníky i obchodní partnery.

Chcete s námi řešit tvorbu obsahu?

Kontaktujte nás

Související články

Rady a tipy Rady a tipy

V posledních týdnech způsobil čínský startup DeepSeek významné pozdvižení v technologickém světě. Představil novou generaci AI modelů, které...

Analytika a PPC Analytika a PPC

V TRITON IT jsme nedávno pro našeho klienta Libeřské lahůdky připravili čtyřdílný workshop, ve kterém jsme představili různé marketingové přístupy...

O nás O nás

V marketingu se často setkáváme s intuicí nebo osobním názorem, který může mít vliv na rozhodování o strategiích a kampaních. Pocitové rozhodování...

Obsah Obsah

Naším cílem v TRITON IT není nahradit lidskou práci, ale optimalizovat ji. Díky umělé inteligenci jsme schopni zefektivnit mnoho procesů, od...

Případová studie Případová studie

MISURA je inovativní česká společnost založena Jiřím Mihelem. Cílem MISURA je stát se přední evropskou značkou monitorů a vyvíjet pro své zákazníky...

Případová studie Případová studie

V roce 2015 se v hlavách Michala Rosta a Josefa Smolky zrodila vize nástroje, který by překonal limity soudobých nástrojů pro SEO a webovou...

Případová studie Případová studie

Již během našich analýz trhu fotovoltaiky pro společnost Losky v roce 2022 jsme v analytickém nástroji WebMedea narazili na zajímavý trend –...

Případová studie Případová studie

Uvádíte na trh nový produkt? Víte, že se vaše cílová skupina schází na určitých místech? Máte omezený budget? V takovém případě můžete využít...

Případová studie Případová studie

Online reklama je důležitou součástí marketingových strategií, která dokáže dostat značku do povědomí uživatelů a funguje jako jeden z hlavních...

Případová studie Případová studie

Reference jsou důležitým prvkem v B2B i v B2C. Pokud firma dokáže vhodně zvolenou komunikací odprezentovat svou práci a spokojenost dosavadních...

Případová studie Případová studie

Když se řekne granule pro psy, většině lidí se vybaví nekonečné řady pytlů v regálech supermarketů, pestré barvy a lákavé slogany. V tomto moři...

Obsah Obsah

Datově řízenému obsahovému marketingu věnujeme v TRITON IT významný časový prostor. Pro náš obsahový tým je prioritou, aby se ke klientům i...

Obsah Obsah

Značku elektroniky MISURA budujeme od jejího počátku v roce 2021. Díky vyladěné komunikaci zažívala během roku 2022 velký růst, který nadále...

Obsah Obsah

Když před rokem absolvovala Lucka s Michalem kurz “Jak na sítě” od Michelle Losekoot a Elišky Vyhnánkové, říkali si cestou z Fóra Karlín, že...