PPC reklama

Pay-Per-Click reklama je model online inzerce, kde inzerent platí pouze za skutečná kliknutí na reklamu. Umožňuje přesné cílení, měření výkonu a optimalizaci nákladů na získání zákazníka.

Ikona PPC a RTB kampaně

PPC a RTB kampaně

Tvoříme a spravujeme výkonné kampaně. Přivádíme správné lidi na správné místo. Jsme silní v geo cílení. S přesností na 100 metrů oslovujeme specifické firmy či provozy.

Chcete s námi řešit výkonnostní marketing?

Kontaktujte nás

Související články

Analytika a PPC Analytika a PPC

Pojem konverzní trychtýř neodmyslitelně patří k výkonnostnímu marketingu. K čemu slouží? Jaké jsou jeho hlavní rozdíly mezi B2B a B2C segmenty?...

Analytika a PPC Analytika a PPC

V TRITON IT jsme nedávno pro našeho klienta Libeřské lahůdky připravili čtyřdílný workshop, ve kterém jsme představili různé marketingové přístupy...

Analytika a PPC Analytika a PPC

Správně nastavené PPC kampaně jsou hlavním zdrojem tržeb pro značnou část firem působících v internetovém prostředí. Protože se současně často...

Případová studie Případová studie

Chcete začít cílit na vaše zákazníky placenou PPC reklamou a přemýšlíte jak začít? Nebo už PPC reklamu využíváte a přivádí vám jen návštěvníky,...

Případová studie Případová studie

V roce 2015 se v hlavách Michala Rosta a Josefa Smolky zrodila vize nástroje, který by překonal limity soudobých nástrojů pro SEO a webovou...

Případová studie Případová studie

Již během našich analýz trhu fotovoltaiky pro společnost Losky v roce 2022 jsme v analytickém nástroji WebMedea narazili na zajímavý trend –...

Analytika a PPC Analytika a PPC

Na přelomu června a července proběhl kurz PPC pro pokročilé u společnosti Digicamp s.ro., kterého se zúčastnila naše kolegyně Bára a dalších...

Případová studie Případová studie

O společnosti Obchodní značka AIM společnosti Planet A, a.s. působila na telekomunikačním trhu od roku 2008. Firma se zaměřovala především na...