Konverze

Dokončení požadované akce uživatelem na webu, například nákup, registrace nebo odeslání formuláře. Je klíčovým ukazatelem úspěšnosti online marketingových aktivit.

Ikona Optimalizace konverzí a lead gen

Optimalizace konverzí a lead gen

Zvyšujeme počet kvalitních kontaktů a zákazníků díky cílenému nastavení marketingových cest a analýze chování uživatelů.

Chcete s námi řešit výkonnostní marketing?

Kontaktujte nás

Související články

Analytika a PPC Analytika a PPC

Pojem konverzní trychtýř neodmyslitelně patří k výkonnostnímu marketingu. K čemu slouží? Jaké jsou jeho hlavní rozdíly mezi B2B a B2C segmenty?...

Analytika a PPC Analytika a PPC

V TRITON IT jsme nedávno pro našeho klienta Libeřské lahůdky připravili čtyřdílný workshop, ve kterém jsme představili různé marketingové přístupy...

Analytika a PPC Analytika a PPC

Správně nastavené PPC kampaně jsou hlavním zdrojem tržeb pro značnou část firem působících v internetovém prostředí. Protože se současně často...

Případová studie Případová studie

Chcete začít cílit na vaše zákazníky placenou PPC reklamou a přemýšlíte jak začít? Nebo už PPC reklamu využíváte a přivádí vám jen návštěvníky,...

Případová studie Případová studie

Již během našich analýz trhu fotovoltaiky pro společnost Losky v roce 2022 jsme v analytickém nástroji WebMedea narazili na zajímavý trend –...

Analytika a PPC Analytika a PPC

V řadě oborů konkurence stále roste a digitální marketing již není doplňkem, nýbrž hlavním (a často i jediným) kolbištěm v boji o zákazníky....

Analytika a PPC Analytika a PPC

V oblasti online reklamy se inovativní způsoby, jak oslovit zákazníky a dosáhnout maximálních výsledků, objevují neustále. Některé se ukážou...

Analytika a PPC Analytika a PPC

Na přelomu června a července proběhl kurz PPC pro pokročilé u společnosti Digicamp s.ro., kterého se zúčastnila naše kolegyně Bára a dalších...