Konverze
Dokončení požadované akce uživatelem na webu, například nákup, registrace nebo odeslání formuláře. Je klíčovým ukazatelem úspěšnosti online marketingových aktivit.
Optimalizace konverzí a lead gen
Zvyšujeme počet kvalitních kontaktů a zákazníků díky cílenému nastavení marketingových cest a analýze chování uživatelů.
Chcete s námi řešit výkonnostní marketing?
Kontaktujte násPodobné štítky
Související články
Pojem konverzní trychtýř neodmyslitelně patří k výkonnostnímu marketingu. K čemu slouží? Jaké jsou jeho hlavní rozdíly mezi B2B a B2C segmenty?...
V TRITON IT jsme nedávno pro našeho klienta Libeřské lahůdky připravili čtyřdílný workshop, ve kterém jsme představili různé marketingové přístupy...
Správně nastavené PPC kampaně jsou hlavním zdrojem tržeb pro značnou část firem působících v internetovém prostředí. Protože se současně často...
Chcete začít cílit na vaše zákazníky placenou PPC reklamou a přemýšlíte jak začít? Nebo už PPC reklamu využíváte a přivádí vám jen návštěvníky,...
Již během našich analýz trhu fotovoltaiky pro společnost Losky v roce 2022 jsme v analytickém nástroji WebMedea narazili na zajímavý trend –...
V řadě oborů konkurence stále roste a digitální marketing již není doplňkem, nýbrž hlavním (a často i jediným) kolbištěm v boji o zákazníky....
V oblasti online reklamy se inovativní způsoby, jak oslovit zákazníky a dosáhnout maximálních výsledků, objevují neustále. Některé se ukážou...
Na přelomu června a července proběhl kurz PPC pro pokročilé u společnosti Digicamp s.ro., kterého se zúčastnila naše kolegyně Bára a dalších...