5 let spolupráce s Grand Vital: proč je pro výrobce důležitá brand page?
Když se řekne granule pro psy, většině lidí se vybaví nekonečné řady pytlů v regálech supermarketů, pestré barvy a lákavé slogany. V tomto moři konkurence se snaží prosadit i český výrobce a prodejce Grand Vital, který se zaměřuje na superprémiové granule té nejvyšší kvality. Společnost Grand Vital se dlouhodobě potýkala s nízkou konverzí z PPC kampaní a vysokým bounce rate e-shopu. Lidé sice na e-shop skrze inzerce klikali, ale po rychlém prozkoumání produktů ho opouštěli bez nákupu. Bylo zřejmé, že chybí silný brand, který by odlišil Grand Vital od konkurence a zdůraznil jeho jedinečné vlastnosti.

Vytvoření micropage pro budování značky
Po analýze aktuálně běžících marketingových aktivit jsme identifikovali hlavní problém - vyhledávací PPC kampaně směřovaly přímo na produktové stránky bez budování povědomí o značce, chyběla dopadová stránka s vysvětlením filozofie značky Grand Vital. Lidé tak nevěděli, co od Grand Vitalu očekávat, a neviděli důvod, proč si vybrat jeho produkty před konkurencí.
Cílem naší vzájemné spolupráce bylo vytvořit micropage, která by srozumitelně prezentovala hodnoty a benefity značky Grand Vital. Micropage se stala dopadovou stránkou brandových a obsahových PPC kampaní a sloužila jako informační brána do světa psích krmiv Grand Vitalu. Návštěvníci se na ní dozvěděli o filozofii firmy, kvalitě vyráběných krmiv a dalších výhodách spojených s nákupem superprémiového krmiva pro psy. Takto vystavěnou stránku jsme předřadili e-shopu tak, aby lidé vyhledávající krmiva Grand Vital měli nejdříve možnost poznat značku a až poté se rozhodovat o nákupu.

Vytvoření blogu a rozšíření produktových popisků
Současně s tvorbou micropage došlo k rozšíření produktových popisků na e-shopu a vytvoření blogu Grand Vital. Blog jsme začaly plnit tématickými články, které obsahovaly nejen užitečné informace o výživě psů a výběru granulí, ale také o řešení psích problémů s výchovou nebo zdravím. Díky tomuto obsahu se Grand Vital stal důvěryhodným zdrojem informací pro chovatele psů, a posílil tak svou pozici na trhu.
Síla značky Grand Vital začala postupně stoupat a hromadili se i spokojení zákazníci. Jedním z nich byla například česká influencerka Monika Marešová, která svou spokojenost sdílela se svými sledujícími na svém instagramovém účtu, díky čemuž pomohla ještě více zvýšit povědomí o značce a přivést na web Grand Vitalu nové publikum.
Výsledek na sebe nenechal dlouho čekat. Bounce rate e-shopu klesl o desítky procent, lidé se začali více zajímat o původ a charakteristiku psího krmiva Grand Vital a konverze začaly narůstat. Příběh Grand Vitalu ukazuje, jak důležité je v dnešní uspěchané době budovat kromě konkurenceschopných produktů i silný brand. Díky promyšlené strategii a cíleným aktivitám se firmě Grand Vital podařilo proniknout na trh s prémiovými granulemi pro psy a stát se vyhledávaným výrobcem mezi chovateli, kteří pro své mazlíčky chtějí jen to nejlepší.
Chcete pomoct vybudovat silný brand?
Související články
Starosta pražských Křeslic hledal jednoduchý způsob, jak okamžitě sdílet informace z terénu mezi občany. Věděl, že občané nechtějí stahovat...
V roce 2021 jsme pro značku MISURA vytvořili první brand page na adrese misura.cz (později misura.store). O tvorbě první brand page MISURA jsme...
Geolokační cílení představuje jednu z největších příležitostí pro firmy, které přesně znají své cílové skupiny a lokality, kde se jejich zákazníci...