Reporting
Systematický proces zpracování a prezentace dat o výkonu marketingových aktivit. Zahrnuje klíčové metriky, analýzy trendů a doporučení pro optimalizaci.
PPC a RTB kampaně
Tvoříme a spravujeme výkonné kampaně. Přivádíme správné lidi na správné místo. Jsme silní v geo cílení. S přesností na 100 metrů oslovujeme specifické firmy či provozy.
Chcete s námi řešit měření na webu?
Kontaktujte násPodobné štítky
Související články
Pojem konverzní trychtýř neodmyslitelně patří k výkonnostnímu marketingu. K čemu slouží? Jaké jsou jeho hlavní rozdíly mezi B2B a B2C segmenty?...
V TRITON IT jsme nedávno pro našeho klienta Libeřské lahůdky připravili čtyřdílný workshop, ve kterém jsme představili různé marketingové přístupy...
Správně nastavené PPC kampaně jsou hlavním zdrojem tržeb pro značnou část firem působících v internetovém prostředí. Protože se současně často...
V roce 2015 se v hlavách Michala Rosta a Josefa Smolky zrodila vize nástroje, který by překonal limity soudobých nástrojů pro SEO a webovou...
Již během našich analýz trhu fotovoltaiky pro společnost Losky v roce 2022 jsme v analytickém nástroji WebMedea narazili na zajímavý trend –...
V řadě oborů konkurence stále roste a digitální marketing již není doplňkem, nýbrž hlavním (a často i jediným) kolbištěm v boji o zákazníky....