Remarketing

Marketingová strategie zaměřená na opětovné oslovení uživatelů, kteří již dříve navštívili váš web nebo interagovali s vaší značkou. Využívá cílené reklamy pro zobrazování personalizovaného obsahu těmto uživatelům napříč různými platformami a weby, čímž zvyšuje pravděpodobnost konverze.

Ikona PPC a RTB kampaně

PPC a RTB kampaně

Tvoříme a spravujeme výkonné kampaně. Přivádíme správné lidi na správné místo. Jsme silní v geo cílení. S přesností na 100 metrů oslovujeme specifické firmy či provozy.

Chcete s námi řešit výkonnostní marketing?

Kontaktujte nás

Související články

Případová studie Případová studie

Libeřské lahůdky, které již přes třicet let působí v Praze a jejich proslulé chlebíčky jsou považovány za ty nejlepší, se rozhodly pro významný...

Analytika a PPC Analytika a PPC

Pojem konverzní trychtýř neodmyslitelně patří k výkonnostnímu marketingu. K čemu slouží? Jaké jsou jeho hlavní rozdíly mezi B2B a B2C segmenty?...

Analytika a PPC Analytika a PPC

Správně nastavené PPC kampaně jsou hlavním zdrojem tržeb pro značnou část firem působících v internetovém prostředí. Protože se současně často...

Analytika a PPC Analytika a PPC

Na přelomu června a července proběhl kurz PPC pro pokročilé u společnosti Digicamp s.ro., kterého se zúčastnila naše kolegyně Bára a dalších...

Případová studie Případová studie

O společnosti Obchodní značka AIM společnosti Planet A, a.s. působila na telekomunikačním trhu od roku 2008. Firma se zaměřovala především na...