Klíčové slovo

Slovo nebo fráze, kterou uživatelé zadávají do vyhledávačů při hledání informací, produktů nebo služeb. Je základním prvkem SEO optimalizace a PPC reklamy.

Chcete s námi řešit tvorbu obsahu?

Kontaktujte nás

Související články

Analytika a PPC Analytika a PPC

V TRITON IT jsme nedávno pro našeho klienta Libeřské lahůdky připravili čtyřdílný workshop, ve kterém jsme představili různé marketingové přístupy...

O nás O nás

V marketingu se často setkáváme s intuicí nebo osobním názorem, který může mít vliv na rozhodování o strategiích a kampaních. Pocitové rozhodování...

Analytika a PPC Analytika a PPC

Správně nastavené PPC kampaně jsou hlavním zdrojem tržeb pro značnou část firem působících v internetovém prostředí. Protože se současně často...

Případová studie Případová studie

V roce 2015 se v hlavách Michala Rosta a Josefa Smolky zrodila vize nástroje, který by překonal limity soudobých nástrojů pro SEO a webovou...

Obsah Obsah

Datově řízenému obsahovému marketingu věnujeme v TRITON IT významný časový prostor. Pro náš obsahový tým je prioritou, aby se ke klientům i...

Analytika a PPC Analytika a PPC

Na přelomu června a července proběhl kurz PPC pro pokročilé u společnosti Digicamp s.ro., kterého se zúčastnila naše kolegyně Bára a dalších...