Google Analytics
Webový analytický nástroj od společnosti Google, který poskytuje detailní statistiky o návštěvnosti webových stránek. Umožňuje sledovat chování uživatelů, zdroje návštěvnosti, konverze a další metriky důležité pro optimalizaci online prezence. Nástroj je základním prvkem pro datově podložené rozhodování v digitálním marketingu.
Měření výkonnosti a procesů
Navrhujeme a zavádíme měření, která ukazují skutečný přínos marketingových kampaní i interních procesů. Sjednocujeme data do přehledných dashboardů a pomáháme firmám chápat, co skutečně funguje.
Chcete s námi řešit výkonnostní marketing?
Kontaktujte násPodobné štítky
Související články
Libeřské lahůdky, které již přes třicet let působí v Praze a jejich proslulé chlebíčky jsou považovány za ty nejlepší, se rozhodly pro významný...
Pojem konverzní trychtýř neodmyslitelně patří k výkonnostnímu marketingu. K čemu slouží? Jaké jsou jeho hlavní rozdíly mezi B2B a B2C segmenty?...
V TRITON IT jsme nedávno pro našeho klienta Libeřské lahůdky připravili čtyřdílný workshop, ve kterém jsme představili různé marketingové přístupy...
Na přelomu června a července proběhl kurz PPC pro pokročilé u společnosti Digicamp s.ro., kterého se zúčastnila naše kolegyně Bára a dalších...