Příběhy

Štítky

V roce 2021 jsme pro značku MISURA vytvořili první brand page na adrese misura.cz (později misura.store). O tvorbě první brand page MISURA jsme...

Geolokační cílení představuje jednu z největších příležitostí pro firmy, které přesně znají své cílové skupiny a lokality, kde se jejich zákazníci...

E-shop firmy MISURA – české značky prémiové elektroniky – se dlouhodobě potýkal s rostoucím množstvím dotazů, které směřovaly na...

Náš významný klient projekční a stavební společnost LOSKY je klíčovým dodavatelem společnosti T-Mobile při akvizici a fyzické výstavbě optické...

Náš dlouholetý klient podniká v oboru, který různé instituce zařazují do sekce rizikových. Ne snad z důvodu, že by se jednalo o nelegální činnost...

Libeřské lahůdky, které již přes třicet let působí v Praze a jejich proslulé chlebíčky jsou považovány za ty nejlepší, se rozhodly pro významný...

Chcete začít cílit na vaše zákazníky placenou PPC reklamou a přemýšlíte jak začít? Nebo už PPC reklamu využíváte a přivádí vám jen návštěvníky,...

MISURA je inovativní česká společnost založena Jiřím Mihelem. Cílem MISURA je stát se přední evropskou značkou monitorů a vyvíjet pro své zákazníky...

V dnešní době se firmy a organizace neustále potýkají s výzvami, jak efektivně využívat moderní technologie ke zlepšení svých procesů a služeb....