Příběhy
Štítky
Česká asociace umělé inteligence (ČAUI) nás na konci léta oslovila s úkolem pomoci s propagací její konference AI transformace zdravotnictví....
Starosta pražských Křeslic hledal jednoduchý způsob, jak okamžitě sdílet informace z terénu mezi občany. Věděl, že občané nechtějí stahovat...
V roce 2021 jsme pro značku MISURA vytvořili první brand page na adrese misura.cz (později misura.store). O tvorbě první brand page MISURA jsme...
Geolokační cílení představuje jednu z největších příležitostí pro firmy, které přesně znají své cílové skupiny a lokality, kde se jejich zákazníci...
E-shop firmy MISURA – české značky prémiové elektroniky – se dlouhodobě potýkal s rostoucím množstvím dotazů, které směřovaly na...
Náš významný klient projekční a stavební společnost LOSKY je klíčovým dodavatelem společnosti T-Mobile při akvizici a fyzické výstavbě optické...
Náš dlouholetý klient podniká v oboru, který různé instituce zařazují do sekce rizikových. Ne snad z důvodu, že by se jednalo o nelegální činnost...
Libeřské lahůdky, které již přes třicet let působí v Praze a jejich proslulé chlebíčky jsou považovány za ty nejlepší, se rozhodly pro významný...
Chcete začít cílit na vaše zákazníky placenou PPC reklamou a přemýšlíte jak začít? Nebo už PPC reklamu využíváte a přivádí vám jen návštěvníky,...