Příběhy
Štítky
V roce 2021 jsme pro značku MISURA vytvořili první brand page na adrese misura.cz (později misura.store). O tvorbě první brand page MISURA jsme...
Geolokační cílení představuje jednu z největších příležitostí pro firmy, které přesně znají své cílové skupiny a lokality, kde se jejich zákazníci...
V digitálním prostředí už nestačí tvořit kvalitní obsah s nadějí, že si k němu publikum cestu samo najde. Způsob, jakým lidé vyhledávají informace...
V červnu 2025 vstupuje v účinnost zákon č. 424/2023 Sb., který zavádí povinnost digitální přístupnosti pro e-shopy a online služby. Tento zákon...
Softwarová specifikace je jeden z nejdůležitějších dokumentů při vývoji softwaru. Přesto je to pojem, který si firmy často vykládají různě —...
Ve vaší firmě běží desítky procesů, které se pravidelně opakují? Vaši kolegové musí neustále opakovat rutinní činosti? Den co den, týden co...
E-shop firmy MISURA – české značky prémiové elektroniky – se dlouhodobě potýkal s rostoucím množstvím dotazů, které směřovaly na...
Náš významný klient projekční a stavební společnost LOSKY je klíčovým dodavatelem společnosti T-Mobile při akvizici a fyzické výstavbě optické...
Náš dlouholetý klient podniká v oboru, který různé instituce zařazují do sekce rizikových. Ne snad z důvodu, že by se jednalo o nelegální činnost...