Měření webu
Systematický proces sběru, analýzy a interpretace dat o chování uživatelů na webových stránkách. Zahrnuje sledování různých metrik jako je návštěvnost, doba strávená na webu, míra okamžitého opuštění a konverzní akce, které pomáhají optimalizovat výkon webu.
Optimalizace konverzí a lead gen
Zvyšujeme počet kvalitních kontaktů a zákazníků díky cílenému nastavení marketingových cest a analýze chování uživatelů.
Chcete s námi řešit měření na webu?
Kontaktujte násPodobné štítky
Související články
Pojem konverzní trychtýř neodmyslitelně patří k výkonnostnímu marketingu. K čemu slouží? Jaké jsou jeho hlavní rozdíly mezi B2B a B2C segmenty?...
V TRITON IT jsme nedávno pro našeho klienta Libeřské lahůdky připravili čtyřdílný workshop, ve kterém jsme představili různé marketingové přístupy...
V marketingu se často setkáváme s intuicí nebo osobním názorem, který může mít vliv na rozhodování o strategiích a kampaních. Pocitové rozhodování...
Přijali jsme milé pozvání od společnosti Integritty na krátkou leč velmi poučnou přednášku o cookieless budoucnosti a nástroji Next Analytica,...
Chcete začít cílit na vaše zákazníky placenou PPC reklamou a přemýšlíte jak začít? Nebo už PPC reklamu využíváte a přivádí vám jen návštěvníky,...
V řadě oborů konkurence stále roste a digitální marketing již není doplňkem, nýbrž hlavním (a často i jediným) kolbištěm v boji o zákazníky....