Konverzní trychtýř
Konverzní trychtýř označuje proces, kterým potenciální zákazníci procházejí od prvního kontaktu s vaší firmou až po splnění požadované akce, jako je nákup, registrace nebo jiný typ konverze. Tento trychtýř se často liší v závislosti na segmentu a produktu/službě pro jaký je sestavován.
Optimalizace konverzí a lead gen
Zvyšujeme počet kvalitních kontaktů a zákazníků díky cílenému nastavení marketingových cest a analýze chování uživatelů.
Chcete s námi řešit výkonnostní marketing?
Kontaktujte násPodobné štítky
Související články
Pojem konverzní trychtýř neodmyslitelně patří k výkonnostnímu marketingu. K čemu slouží? Jaké jsou jeho hlavní rozdíly mezi B2B a B2C segmenty?...
Přijali jsme milé pozvání od společnosti Integritty na krátkou leč velmi poučnou přednášku o cookieless budoucnosti a nástroji Next Analytica,...
V řadě oborů konkurence stále roste a digitální marketing již není doplňkem, nýbrž hlavním (a často i jediným) kolbištěm v boji o zákazníky....