Google Tag Manager
Systém pro správu měřicích kódů a značek na webu. Umožňuje snadnou implementaci a správu různých analytických, remarketingových a konverzních kódů bez nutnosti zásahu do zdrojového kódu.
Měření výkonnosti a procesů
Navrhujeme a zavádíme měření, která ukazují skutečný přínos marketingových kampaní i interních procesů. Sjednocujeme data do přehledných dashboardů a pomáháme firmám chápat, co skutečně funguje.
Chcete s námi řešit měření na webu?
Kontaktujte násPodobné štítky
Související články
Pojem konverzní trychtýř neodmyslitelně patří k výkonnostnímu marketingu. K čemu slouží? Jaké jsou jeho hlavní rozdíly mezi B2B a B2C segmenty?...
V TRITON IT jsme nedávno pro našeho klienta Libeřské lahůdky připravili čtyřdílný workshop, ve kterém jsme představili různé marketingové přístupy...
V řadě oborů konkurence stále roste a digitální marketing již není doplňkem, nýbrž hlavním (a často i jediným) kolbištěm v boji o zákazníky....