B2C
Business-to-Consumer model zaměřený na přímý prodej koncovým zákazníkům. Charakterizuje jej kratší rozhodovací proces, nižší průměrná hodnota objednávky a důraz na okamžitý nákupní zážitek.
Chcete s námi posunout váš obchod na další úroveň?
Kontaktujte násPodobné štítky
Související články
Libeřské lahůdky, které již přes třicet let působí v Praze a jejich proslulé chlebíčky jsou považovány za ty nejlepší, se rozhodly pro významný...
Pojem konverzní trychtýř neodmyslitelně patří k výkonnostnímu marketingu. K čemu slouží? Jaké jsou jeho hlavní rozdíly mezi B2B a B2C segmenty?...
Dropshipping je model, který za poslední roky výrazně ovlivnil online trh zboží. Přináší nejen obrovské příležitosti, ale také nástrahy. Na...
Pro naše klienty mimo klasické PPC kampaně, Performance Max kampaně nebo kampaně na sociálních sítích spravujeme i další typy reklam . V případě,...
V řadě oborů konkurence stále roste a digitální marketing již není doplňkem, nýbrž hlavním (a často i jediným) kolbištěm v boji o zákazníky....
O společnosti Obchodní značka AIM společnosti Planet A, a.s. působila na telekomunikačním trhu od roku 2008. Firma se zaměřovala především na...