Cíle
- Zvednutí online prodejů přes Schipro
- Minimální náklady na konverzi
- Čistění trhu
Realizované služby
- Správa PPC kampaně Adwords
- Správa PPC kampaně Sklik
- Tvorba mikrostránek
- SEO servis
Popis
Pro eshop s profesionálním nářadím Makita a Bosch - Schipro jsme vytvořili a v druhé polovině roku 2017 optimalizovali PPC kampaně. Paralelně jsme se soustředili na posílení Schipro v organickém (neplaceném) vyhledávání tak, aby kontinuální investice do PPC nebyla nezbytná. V prvním měsíci po vytvoření kampaní jsme pro tento vysoce konkurenční obor dosáhli podílu nákladů ku obratu z kampaní 11% v Sklik a 15% v Adwords. V průběhu následujících šesti měsíců jsme tyto hodnoty snižovali a dosáhli PNO 3% v Sklik a 8% v Adwords při sedmimístných obratech z kampaní.