Logo TRITON IT s.r.o.

Internetový marketing

Společnost TRITON IT nabízí rozsáhlé spektrum služeb z oblasti internetového marketingu.

Co je to internetový marketing?

Internetový markering je obor, který se zabývá analýzou trhu a propagací produktů, projektů, služeb a akcí na internetu. Zahrnuje řadu technik jako například SEO, Linkbuilding, PPC, nebo tvorbu a publikaci reklamních článků.

K čemu je to dobré?

K rozšíření povědomí o Vašem produktu či službě a v konečném důsledku k získání nových zákazníků a udržení těch stávajících.

Co když své podnikání na internetu nepropaguji?

Pak pravděpodobně přicházíte o zajímavou část zákazníků. Dnes již na internetu hledají a nakupují všechny věkové skupiny. Navíc díky neustále rostoucímu počtu mobilních zařízení jsou internetové služby čím dál tím více dostupné.

Co není internetový marketing?

Placená registrace do obecného katalogu pochybné kvality, balíček placených článků na neznámých webech nebo na tzv. agregátorech PR článků. Prodej "lajků" pro sociální sítě.

Proč?

Uvedené aktivity neslouží k oslovení určitého segmentu trhu a získání zákazníků. Zmíněné katalogy a agregátory totiž zpravidla žádnou reálnou návštěvnost nemají. S takovými "službami" rovněž nebývá spojen žádný proces měření úspěšnosti a navazující optimalizace - není co měřit a optimalizovat.

Jak nenaletět?

V případě katalogů je nutná obezřetnost, zejména pokud provozovatel požaduje za zápis ve svém katalogu poplatek. Podobných seznamů existuje velké množství a jsou zdarma. Výjimku tvoří specializované oborové katalogy pravidelně navštěvované početnou a jasně definovanou skupinou uživatelů.

Reklamní články jsou dobrým způsobem propagace, ale pouze pokud se jedná o články kvalitní, publikované na tématických blozích či portálech. Pochybný agregátor PR článků lze poznat jednoduše - nezaměřuje se na konkrétní obor či téma, nejsou zde užitečné rady a typy z daného oboru, nepořádají se zde žádné zájmové akce či soutěže, nenaleznete zde nekomerční zájmové informace ani uživatelské publikum.

Na sociálních sítích je počet fanoušků, kteří dali propagovanému projektu / obchodu "lajk", odznakem prestiže. Možnost koupit si několik stovek či tisíc "falešných" fanoušků doslova za pár korun je tedy lákavá. Zde ale na zákazníka čeká doslova časovaná bomba. Výsledkem jsou totiž zkreslené statistiky publika, ze kterých se podnikatel jen obtížně dovídá informace o svých zákaznících. Příspěvky "na zdi" neoslovují cílové publikum. PPC reklamy směřované na publikum jsou neúčinné.

Čím argumentují prodejci takových služeb?

Často tvrdí, že vůbec nezáleží na tom, zda články v jejich agregátoru někdo čte, nebo jestli někdo firmu v jejich katalogu hledá. Ale že uvedené odkazy vylepšují cílové stránce SEO / Linkbuilding a tím se dostane výše ve vyhledávačích. To ale není pravda, internetové vyhledávače dnes posuzují významnost / relevantnost zdrojové stránky. A zmíněné agregátory mají obvykle tyto hodnoty blízké nule.

Časté otázky a připomínky

Není to příliš drahé?

Internetový marketing je možno úspěšně řešit i s malým rozpočtem. Dobře nastavená PPC kampaň, která přivede nové zákazníky, lze pořídit v řádu jednotek tisíc korun. Kvalitní PR článek, který přispěje k přirozeným výsledkům vyhledávání Vašeho webu, je možno pořídit i publikovat v řádu za řádově několik set korun.

Marketing už řeším, právě jsem si nechal(a) vytvořit webovky!

Výborně! Jistě máte krásné stránky plné informací a produktů pro Vaše zákazníky. Bohužel, dnes má webové stránky téměř každý. Pokud jsou Vaše stránky zbrusu nové, tak právě stojíte na startovní čáře v závodu o internetové zákazníky.

Příklad
Je to podobné, jako kdybyste si právě postavili kamenný obchůdek schovaný v městečku, kde už je mnoho jiných krámků. Abyste upozornili na ten Váš, je potřeba vyrazit do ulic a oslovit obyvatele, vylepit plakáty, dát článek do místních novin. My víme, co a jak je potřeba udělat v "internetovém městečku".

Zkoušel jsem internetový marketing, ale nefungovalo to!

Kdy a jaké služby jste využili? Co jste od toho očekávali? Jaký byl výsledek? Jak jste měřili účinnost? Zkuste si postěžovat nám.

Jak poznám co nejvíce potřebuji já?

Zavolejte / napište nám a domluvte si bezplatnou konzultaci. Rádi Vám poradíme co a jak.

Kontakt