Internetové vyhledávání

Společnost TRITON IT usnadní Vašim zákazníkům vyhledání Vašeho webu na internetu.

Co je to internetové vyhledávání?

Internetové vyhledávání je proces, při kterém uživatel nejprve popíše předmět hledání v internetovém vyhledávači (Google, Seznam, Bing...). Vyhledávač pak na základě tohoto popisu najde a zobrazí seznam nejvíce relevantních stránek seřazený podle určitých kritérií.

Podle jakých kritérií probíhá řazení stránek?

Záleží zda se jedná o přirozené nebo placené výsledky vyhledávání. V obou případech hraje významnou roli forma a obsah jednotlivých stránek webu. V druhém případě je to navíc výše nabídky za proklik na stránku nalezenou na základě hledané fráze.

Když různí lidé hledají stejný výraz dostanou stejné výsledky?

Ne, nemusí. Současné webové vyhledávače přizpůsobují výsledky řadě aspektů. Například tomu, odkud je výraz vyhledáván a z jakého zařízení. Důležitou roli hraje i tzv. personalizované vyhledávání.

Co děláte vy?

Umožňujeme svým klientům být lépe vidět na internetu pro jejich cílovou skupinu zákazníků a tím zvýšit jejich obrat a tržby.

Jak toho docílíte?

Pomocí nástrojů internetového marketingu. Jsme odborníci na SEO a PPC - umíme zlepšit pozice ve vyhledávačích pro přirozené i placené výsledky hledání.

Co jsou přirozené výsledky?

Přirozeným výsledkem vyhledávání rozumíme standardní výpis odpovídajících stránek z prohlížeče, ve kterém nejsou odkazy nijak zvláštně označeny. Pokud máme v internetovém prohlížeči vyplou reklamu, nebo pro vyhledávanou frázi nejsou k dispozici placené výsledky, zobrazují se pouze výsledky přirozené (viz obrázek).

přirozené výsledky vyhledávání pro Google

Jak uspět v přirozeném vyhledávání?

Výsledky přirozeného vyhledávání lze zlepšit prostřednictvím SEO technik.

Co jsou placené výsledky?

Placeným výsledkem vyhledávání rozumíme výpis stránek, které byly pro hledanou frázi vybrány na základě běžící reklamní kampaně. Tyto výsledky jsou barevně označeny, aby je bylo možno odlišit od výsledků přirozených. První tři placené výsledky se zobrazují na stránce vždy nad výsledky přirozenými. Alternativně se mohou zobrazovat v pravé nebo spodní části výsledkové stránky.

placené výsledky vyhledávání pro Google

Jak uspět v placeném vyhledávání?

Výsledky placeného vyhledávání jsou ovlivněny cenou za proklik na hledané klíčové slovo. Tato cena je pak určena trhem a kvalitou odpovídající PPC kampaně.

Co je personalizované vyhledávání?

Současné internetové vyhledávače sbírají informace o svých uživatelích a na základě těchto informací jim upravují výsledky - personalizují je. To znamená, že jsou výsledky pro určitého uživatele vybírány a řazeny na základě toho, oč se zajímal v minulosti. Přesněji jaké fráze hledal, na jaké výsledky klikal, kolik času strávil na jednotlivých webových stránkách atd.

Příklad
Marek píše blog o Korsice, kam jezdí už řadu let. Na blogu zároveň zprostředkovává prodej lístků na trajekty jezdící na Korsiku. Pokud lístky na trajekt hledá někdo, kdo si v minulosti u Marka četl zajímavosti, bude Markův blog ve vyhledavaní zvýhodněn, přestože se jedná o vysoce konkurenční vyhledávací frázi.